perjantai 15. maaliskuuta 2013

Aamuaurinko ei vielä paistanut kun tämä tyttö heräsi

Hei !
Olen todella halukas sanomaan etten pidä jostakin, ''en varmasti pue ylleni tuommosta paitaa'' ''aivan liian korkeat korot''  '' aivan kamala kuosi''.  Siten tulee päivä kun löhöilen sohvalla sellaisessa paidassa, selän takana on juuri sen kuosiset tyynyt mitä haukuin ja olen parhaillaan tilaamassa korkeita korkoja !!  Kuulostaako tutulta ?
Ennakko luulojani oli myös aamupuuro raejuustolla, kokeilin ja petyin.. Lapseni taas söi kerrankin puuron oikein kunnolla, kun mukana oli raejuustoa ? Hyi !


 Tänään vietin rentoa päivää kotona, Ikean pieni kesälehtinen tipahti luukusta (eilen) ja sainkin sitten suunnitella jo parvekkeen laittamista kesäkuntoon. Lakkasin kynsiä, hassuttelin ja otin kuvia itsestäni, leikin lapseni kanssa ja tilasin muutamat kengät !
Mua ärsyttää tuol ulkona on ollut kutakuinkin kaksiviikkoa aivan ihana sää ! Ja minä olen homehtumassa sisällä, mikä riemu olisi lähteä leikkipuistoon ja lenkille, nauttia keväisestä auringon paisteesta kasvoilla. Tulla kotiin ja ottaa lämmintä kaakaota.

ps. Toivottavasti ne mun kengät tulee pian !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti